Aparatele de bilete din stațiile CTP nu funcționează corespunzător

Mai mulți locuitori ai Clujului au reclamat faptul că automatele pentru bilete de autobuz dau rateuri. Automatele de bilete sunt puse în funcțiune de mai puțin de jumătate de an, dar cetățenii orașului spun că nu prea au apucat să se bucure de acest serviciu. Cu toate acestea, conducerea CTP Cluj-Napoca susține că firma care se ocupă de acestea, CS Vision, lucrează la remedierea problemelor.

Un clujean spune că unul dintre aparatele de la Gara CFR nici nu a fost pus în funcțiune. La cele care „aproape” funcționează, dai bani, dar riști să nu primești bilet înapoi. Așadar, oamenii sunt nevoiți să își achiziționeze bilet de clasicele chioșculețe. De multe ori nici validatoarele din autobuz nu funcționează.

S-a plâns un cetățean pe site-ul domnuleprimar.ro:

“Am observat că pe aparatele de ticketing e trecută Primăria Cluj-Napoca, aşadar problemele legate de ele ar trebui să le adresăm acestei instituţii. Mai multe aparate din zona Gheorgheni au blocată fanta pentru bancnote cu autocolant, pe care e menţionat că e o defecţiune tehnică. În mijloacele de transport, unele validatoare nu funcţionează. Nici acum nu se pot achiziţiona abonamente de la aceste maşinării. Se mai finalizează acest proiect sau rămâne aşa, eşuat?”

O altă cetățeană din Cluj a declarat pentru Gazeta de Cluj:

„Eram în Mănăștur în stația de pe strada Izlazului. Cu toate ca domna de la chioșcul de bilete era acolo, nu a avut sa îmi ofere rest de 50 ron. Am avut 2 RON mărunți, așa că am zis sa iau un bilet de o călătorie de la tonomat. În primul rând m-am bucurat că mi-a permis să achit cu bancnote, sunt câteva tonomate funcționabile în oraș care merg doar pe fise. Am introdus cele două bancnote de 1 RON. Pe ecran mi-a apărut „tranzacție efectuată”, însă nu mi-am primit nici biletul, nici banii. Același lucru l-am pățit în Măraști , eram la una din stațiile de pe Str. Dunării. La fel, am bagat bancnotele de 1 RON , din nou mi s-a confirmat „Tranzacția a fost efectuată”, dar nu am primit nici un bilet.”, declară o cetățeană din Cluj pentru Gazeta de Cluj.

 

Detalii pe : http://gazetadecluj.ro/107904-2/